Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna - 11 juni 2009 14:27

Idag passade jag på att åka in en runda på stan, lika bra att passa på nu när  Andreas fortfarande är hemma. Han är ju hemma denna veckan sen börjar han jobba igen.

Jag hade ju missat att det va skolavslutning så det va MASSOR med folk på stan och inte lätt med parkering...


Det som stod på agendan va...

Fixa ny mobiltelefon med en bra kamera...

Amningsbehåar...

Babyproffsen

Och rean förstås..


Kom hem med 3 st amningsbehåar...så nu klarar jag mig. Det går ju åt eftersom jag sover med dom också....

Telefonen hade jag ju hoppats att jag skulle få med mig hem men den va ju naturligtvis slut i butiken. Men dom beställde den från Borås så har jag tur kommer den imorgon.... annars får jag den på måndag.


Annars blev det inte så mycket mer....


Nu har vi käkat lite middag och det är dags för Wille att få lite mat.


När det är gjort ska jag måla några plankor åt Andreas sen blir det pälsvård på Stina för hela slanten... Hon ser inte klok ut just nu..!!!

Så det blir klippning + badning....sen är hon som en ny hund igen.


Allt tar ju mycket längre tid nu för tiden....kan inte förstå vem som tar upp all min tid...:))


Så tyvärr har det inte blivit någon klippning och fixande med Stina....har en ny plan om att göra det imorgon fm...


Imorgon kommer även min brossa och hälsar på....ska bli kul..!!


Nu är Wille färdigmatad och det är dags att hoppa i säng...vi håller tummarna att han sover hela natten i natt också....


Sov så gott..!!


-Malin....Ja det är vårt hus på bilden....det är ett gammalt hus från 1940 som flyttades ut hit från Värnamo 1992....


Ovido - Quiz & Flashcards