Vad händer hos oss...!!!

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Besök hos frissan i Jönköping

Av Anna - 24 juni 2009 18:21

Idag va det dags att åka en runda till Jönköping.

Det va dags för lite uppfräschning av håret innan sommaren.


Andreas va snäll och lät oss ta volvon...men när han skulle starta audin så va den helt död... Har ju inte kört den en enda meter sen jag va på bedömningen på förlossnigen dagen innan Wille föddes.

Som tur va så skulle Micke ( Andreas jobbarkompis från Eskilstuna) jobba på samm ställe och han hade sovit i stan.

Så han hämtade Andreas så allt löste sig till slut.


Eftersom jag inte får lyfta eller så än fick mamma hänga med in till stan och valla Wille medans jag klippte mig.

Det va en stolt mormor som vandrarde runt på stan en timme. Sen passade jag på att springa in i lite affärer.

Hittade inget kul till mig själv och inget till Wille heller.... Mamma däremot hittade en jättesöt body + shorts till honom  på Åhlens. När vi ändå va där så passade vi på att käka lite mat och även mata Wille.


Sen blev det en liten runda till 1Klass....shoppade ett parasoll till vagnen + en jättesöt liten solhatt.

Ska det bli en sån kanonsommar så måste man ju vara förberedd.


När vi kom hem fick vi försöka få igång audin med startkablar och det gick bra som tur är för vi ska ju till bvc imorgon...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2012 19:47

Det är bara att inse att jag är nog ingen bloggare i alla fall...... :(   Har massor att skriva om egentligen men har ingen ork eller lust att skriva några inlägg.   Så jag tror att jag tackar för mig på obestämd framtid.....vem vet lusten oc...

Av Anna - 12 februari 2012 19:19


Igår va en riktigt skön dag....på fm så va det städning som stod på schemat. Så härligt det är med ett enplanshus i alla fall när det gäller städingen.   På em blev det en härlig promenad med hela familjen och det va sååå skönt att va ute och gå ...

Av Anna - 7 februari 2012 09:53

Ber om ursäkt över hur min nya header ser ut.....kan inte få till rätt storlek på bilden....!! Hjälp mig ni som kan!!!     Äntligen börjar jag känna mig bättre.....   Fick komma till vårdcentralen i fredags em och det blev penicilin som jag...

Av Anna - 3 februari 2012 08:11

Ja dom senaste två veckorna har mest handlat om sjukdommar....   Förra veckan va vi hemma mån - tors för Wille hade ögoninflamation....helgen tillbringade vi i Jönköping. Börjar bli dags att planera för kommande Eskilssonsträff som det är vår tur...

Av Anna - 22 januari 2012 14:48

Den här helgen skulle varit fullbokad men blev precis tvärt om....   Min kusin Jenny och hennes familj skulle kommit ner och hälsat på i går men där hemma har härjat förkylningar med hög feber och snorig näsa en hel vecka så vi bestämde att vi sk...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards