Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Anna - 30 juni 2009 08:29

När vi va ute och gick i förmiddags så gick vi förbi grannen (Anna-Carin & Anders) och blev inbjudna på lite kaffe....

Så mysigt..trots att vi bor som närmsta grannar så är det inte så ofta vi träffas. Lite synd tycker jag. Vi får nog försöka bli lite bättre på det här... 


Idag kom äntligen min nya telefon...så nu har jag en kanontelefon med kamera, så nu kan jag ta bilder i alla lägen... Kanske kan bli lite mer bilder hit till bloggen.


På kvällen kom två gamla ridkompisar ( Görel & Pia )från ridgruppen på Sörsjö...

Dom hade med sig färska frallor som vi smaskade på...

Wille fick ett par jättetuffa jeans och en jättesöt body...tack snälla!!!

Alltid lika kul att träffas.....får väl se till att det inte dröjer för länge till nästa gång.


I övrigt har det varit en skön dag....trots att det har åskat, som tur är inte rakt över oss för jag  HATAR åska!!

Hoppas verkligen inte det kommer åska natten mellan tors - fred för då är Andreas iväg på jobb.



Ovido - Quiz & Flashcards