Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Anna - 3 augusti 2009 08:13

Så va sista kontrollen efter förlossningen avklarad.


När Andreas skulle kolla så min bil startade imorse så va den totalt stendöd igen.

Som tur va så skulle han vara i Värnamo hela dagen så han fick komma hem och ta hand om Wille medans jag åkte till Mvc på kontroll.


Allt såg bara bra ut så det kändes riktigt skönt. Nu får jag äntligen leva som vanligt. Har ju varit lite restriktioner eftersom man varit snittad.


Min jobbarkompis Karin som går hemma och väntar på att deras andra barn ska behaga titta ut. Hon hade bakat en kaka och undrade om jag hade lust att hänga med till jobbet en runda.


Wille och jag hade inget planerat men vi hade ju tyvärr ingen bil men snäll som Karin är så kom hon ut och hämtade oss.


Det va ett mycket uppskattat besök....många nyfikna jobbarkompisar som äntligen fick träffa Wille. Han visade upp sig från sin bästa sida.


Det va en ganska konstig känsla att va på jobbet fast man inte jobbade...


Riktigt kul att träffa alla och man saknar verkligen den sociala biten från jobbet. Det är verkligen ett härligt gäng...!!


Det dröjer nog inte så värst länge innan vi tar en tur dit igen. 


Kvällen fick jag tillbringa i min kära bil...vi startade igång den igen och jag och Stina tog oss en regäl runda för att få batteriet att ladda upp sig ordentligt.

Vi får hoppas att det kommer funka nu...

Skapa flashcards