Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Anna - 6 augusti 2009 10:02

Nu har Wille vaknat runt fyra två mornar i rad....hoppas verkligen inte det blir någon vana.

Tror att det kan vara en liten växt fas.....för han vi ha mat hela tiden.


Igår hade han sååå ont i magen och jag började fundera på vad jag ätit för gott senaste dygnet...

Då kom jag på att jag käkat rester från en Tacopaj till lunch. Förra gången vi käkat just tacopaj fick stackars Wille grymt ont i magen, detta hade ju korkade mamma glömt. Så när jag nu åt det till lunch i tisdags så fick Wille sota för det igår kväll. Usch det är inte roligt när de har så ont. Men nu ska jag komma ihåg att jag INTE ska käka tacopaj. 


Kan inte låta bli att tänka på våra vänner som fick stå ut med detta skrik i 3 månader då deras lilla tös hade kolik. Kan inte fatta hur ni orkade. Jag va helt färdig efter en kväll...:) Tur för Andreas att han va iväg på jobb och inte sov hemma. 


Jag lyckades få i Wille lite mer mat och sen lyckades han både fisa och rapa lite, så han har sovit gott hela natten.


Ovido - Quiz & Flashcards