Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Anna - 23 augusti 2009 15:17

Igår va det dags för premiären för oss ge oss iväg på fest utan Wille.


Mamma va snäll och erbjöd sig att sitta barnvakt så hon kom ner vid lunchtid igår.

Eftersom det va en fest med åttiotalstema så åkte vi en runda till Erikshjälpen för att hitta det sista till våra outfits...

Jag hittade en ursnygg svart lång t-shirt med neonrosa tryck på framtill och Andreas köpte en läcker skjorta och ett ormmönstrat skärp.

Så vi va riktigt snygga när vi väl kom iväg till festen.


Det va ju till att fixa till sig så mycket man kunde och sen sätta sig och mata Wille det sista innan det va dags att ge sig iväg.


Då detta var premiären för oss att gå på fest utanWille va man allt lite nervös över hur det skulle gå.

Nu hade vi inte behövt vara det för allt hade gått kanon. Han hade tagit flaskan med urpumpad mjölk som ingenting.

Det känns väldigt skönt att det funkade så bra, då kanske man vågar ta lite nästa gång.....


Festen vi va på var grymt bra....god mat, roliga lekar med födelsedagsbarnen och deras fru & sambo, bra band och trevligt folk.

Tror inte det kan bli så mycket bättre. Kanske några glas vin innanför västen möjligtvis.


Tyvärr så kunde inte jag stanna hela natten, va tvungen att åka hem och pumpa lite. Började känna mig så smått som Dolly Parton....hi hi

Andreas stannade kvar så jag åkte ut och hämtade honom någon timme senare.


Idag har vi inte gjort så mycket, mamma sov ju över här så vi käkade lite frukost och sen tog jag och Andreas Wille och Stina på en promenad. Det va skönt att komma ut och få lite luft. Lite komiskt att jag som inte tog en droppe igår har ont i huvudet och är allmänt seg.


När vi kom hem igen så hade mamma bakat en kaka som vi smaskade på med en varm kopp kaffe.


Nu är det friidrott som gäller....


Veckan som kommer är nästan fullbokad så då har jag lite att skriva om igen.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards