Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna - 24 augusti 2009 22:02

Idag har vi varit en runda på Kvantum för att hämta paketet från Me & I.

Va ju på party hos Emma för några veckor sedan och jag shoppade 2 st bodys. Klart dom dyraste jag handlat hitills men ack så fina. 2 bodys för femhundra spänn är på tok för mycket.

Vi passade även på att handla lite frallor till kvällen då Jessica skulle komma förbi en runda efter jobbet.


Det är så kul att träffa henne.....saknar verkligen våra dagliga pratstunder på jobbet. Kunde ju bli ganska många ibland...:))


Jag hade samlat ihop kläder i stl. 50-56 som Wille nu vuxit ur som hon fick låna. Vet ju själv hur kanon det är att ha någon att ärva lite ifrån. Så skönt att slippa handla allt nytt. Det blir i och för sig en hel del i alla fall för det är grymt kul att handla babykläder.

Tror inte jag handlat ett enda plagg till mig själv sen Wille kom...


Själv så har jag både Andreas syrra och Jill som jag får låna lite kläder till Wille av. Helt perfekt....

Ovido - Quiz & Flashcards