Vad händer hos oss...!!!

Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Dixie snart vår nya famljemedlem

Av Anna - 7 september 2009 08:16

Lyckades få med mig hela familjen upp till Jönköping i lördags em.


Vi lämnade Stina och Wille hos mamma & pappa för att passa på att göra lite ärenden när vi ändå va uppe.

Blev en runda till 1klass för att börja kika lite på bilbarnstolar....vilken djungel. Är ju ingen panik än men det är ändå skönt att börja kolla lite. Vi måste antagligen köpa två stycken en i varje bil. Vi får väl se om det blir två nya eller om vi köper en av dom begagnad.


Sen blev det ett besök hos min kära syster och hennes valpar. Även Jill och grabbarna va där så det va high life..!!

Har ju haft min favorit från första gången jag träffade dom men har ändå velat lite fram och tillbaka.

Andreas ville inte ha en black and tan utan en svart och jag har varit mer sugen på black and tan. Han hade ju bara sett dom på kort och det är verkligen inte samma sak som att se dom live.

Lite kul för när det väl kom till kritan så gillade han samma tik som jag gjort från första stund.

Hon har ett härligt temperament och kommer passa perfekt hos oss.


På kvällen så grillade vi hos mamma & pappa och kikade på fotbollen. Mycket gott..!!


När vi va på väg hem så åkte vi verkligen igenom värsta skyfallet....fy tycker det är otäckt när det är så mörkt och det regnar så.... Som tur är så körde Andreas.


Så här kommer lite bilder på Gladtrick Dixie.... 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2012 19:47

Det är bara att inse att jag är nog ingen bloggare i alla fall...... :(   Har massor att skriva om egentligen men har ingen ork eller lust att skriva några inlägg.   Så jag tror att jag tackar för mig på obestämd framtid.....vem vet lusten oc...

Av Anna - 12 februari 2012 19:19


Igår va en riktigt skön dag....på fm så va det städning som stod på schemat. Så härligt det är med ett enplanshus i alla fall när det gäller städingen.   På em blev det en härlig promenad med hela familjen och det va sååå skönt att va ute och gå ...

Av Anna - 7 februari 2012 09:53

Ber om ursäkt över hur min nya header ser ut.....kan inte få till rätt storlek på bilden....!! Hjälp mig ni som kan!!!     Äntligen börjar jag känna mig bättre.....   Fick komma till vårdcentralen i fredags em och det blev penicilin som jag...

Av Anna - 3 februari 2012 08:11

Ja dom senaste två veckorna har mest handlat om sjukdommar....   Förra veckan va vi hemma mån - tors för Wille hade ögoninflamation....helgen tillbringade vi i Jönköping. Börjar bli dags att planera för kommande Eskilssonsträff som det är vår tur...

Av Anna - 22 januari 2012 14:48

Den här helgen skulle varit fullbokad men blev precis tvärt om....   Min kusin Jenny och hennes familj skulle kommit ner och hälsat på i går men där hemma har härjat förkylningar med hög feber och snorig näsa en hel vecka så vi bestämde att vi sk...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards