Vad händer hos oss...!!!

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Lina ringde....

Av Anna - 10 september 2009 08:56

Igår kväll ringde en sprudlande glad Lina som va ute och red Tinna & Sol....

Vilka härliga hästar hon har...dom hade bjudit upp till värsta busridningen och Lina lät så lycklig

när hon ringde...


Hon undrade när jag skulle ta och komma upp och rida igen....om jag ska...!!!! DET ÄR KLART....även att det inte går att rida Saga så kan jag ju rida Tinna....

Tinna verkar ha blommat upp nåt helt otroligt under den här tiden som jag inte varit där. Ska bli så kul att rida henne, har bara gjort det någon gång tidigare och hon är otroligt mjuk och härlig att rida.

Saga som är favoriten över allt har inte alls samma mjuka steg men hela hennes personlighet och sprudlane glädje  överväger det mesta....Skrattande

Hoppas hoppas att jag kommer få glädjen att rida Saga igen....än finns det hopp!!!!


Har bunkrat upp med mat till Wille i frysen så Andreas kan ge honom när jag är iväg. Så slipper jag stressa och  känna att jag måste hem så fort som möjligt.

Tror nog att det kan gå ett par timmar i stallet....det brukar det göra och nu när vi inte träffas så ofta så har vi mycket att prata om Lina och jag.

Har verkligen saknat både ridningen och våra samtal och det känns så bra att jag är välkommen och rida trots att Saga inte är ridbar.


Så nu ska vi bara boka in en kväll......ska bli såååå kul.


 
 
Lina

Lina

12 september 2009 16:01

Jag väntar på bokningen och ser fram emot en härlig kvällstur tillsammans med dig!

http://linahallberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2012 19:47

Det är bara att inse att jag är nog ingen bloggare i alla fall...... :(   Har massor att skriva om egentligen men har ingen ork eller lust att skriva några inlägg.   Så jag tror att jag tackar för mig på obestämd framtid.....vem vet lusten oc...

Av Anna - 12 februari 2012 19:19


Igår va en riktigt skön dag....på fm så va det städning som stod på schemat. Så härligt det är med ett enplanshus i alla fall när det gäller städingen.   På em blev det en härlig promenad med hela familjen och det va sååå skönt att va ute och gå ...

Av Anna - 7 februari 2012 09:53

Ber om ursäkt över hur min nya header ser ut.....kan inte få till rätt storlek på bilden....!! Hjälp mig ni som kan!!!     Äntligen börjar jag känna mig bättre.....   Fick komma till vårdcentralen i fredags em och det blev penicilin som jag...

Av Anna - 3 februari 2012 08:11

Ja dom senaste två veckorna har mest handlat om sjukdommar....   Förra veckan va vi hemma mån - tors för Wille hade ögoninflamation....helgen tillbringade vi i Jönköping. Börjar bli dags att planera för kommande Eskilssonsträff som det är vår tur...

Av Anna - 22 januari 2012 14:48

Den här helgen skulle varit fullbokad men blev precis tvärt om....   Min kusin Jenny och hennes familj skulle kommit ner och hälsat på i går men där hemma har härjat förkylningar med hög feber och snorig näsa en hel vecka så vi bestämde att vi sk...

Skapa flashcards