Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Anna - 24 september 2009 09:04

Ja igår va jag bara lat....usch kom aldrig igång på hela dagen.


Det enda vettiga som blev gjort va att jag åkte in till djuraffären och handlade lite hundmat och va på återvinningen med lite kartonger och glas.

Tänkte jag skulle handlat lite kul till valpen men i djuraffären som finns här i stan har dom så mycket grejjor att man inte kan hitta nåt.....jag fattar inte hur man kan ha så jä...la mycket grejjor på sååå liten yta. Nej där hittade jag ingenting....

Syrran och jag ska in till stan en runda idag så då ska jag handla lite till Doris...ja ni läste rätt. Hon har bytt namn till Doris. Hon hette ju så från början och eftersom Jill´s lilla westistjej heter Doris så tyckte jag att hon skulle heta något annat. Men med allt pappersarbete som syrran hade så blev det inget byte mellan Dixie och Doris så nu heter hon Doris och jag tycker det är jättefint. Blir lite kul att ha två cockrar som heter Stina och Doris....hi hi låter som två gamla tanter...Skrattande


Nehej nu är det väl bäst jag packar bilen och beger mig till Taberg....

Ha en go dag alla vänner...!!

Skapa flashcards