Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Anna - 9 januari 2010 15:47

Ja nu har det varit lite för kallt lite för länge tycker jag.....


Hela huset är nerkylt och när jag kom ner till köket i morse så stod innertermometern på lite över 16 grader...brrr

Ute så va det närmare -19 bara tre grader varmare än när vi gick och la oss igår kväll.

Så det va fram med värmefläkten och massa värmeljus så fick vi upp temperaturen ganska fort.

Tyvärr så ger vi ju katterna sin mat upp på järnspisen i köket så vi vågar inte elda i den. Skulle ju inte va så kul om dom kom och hoppade upp på en skållhet järnspis.


Det ser ju helt underbart ut när man tittar ut men så slänger man ett öga på termometern och då inser man att det är lite för kallt.


Så idag har vi slängt ut julen, vilket känns lika skönt varje år. Nu går det mot ljusare tider och vi har mycket som händer framöver.


Vi sitter bland annat och kollar vart vi ska åka på semester till hösten..... Har ju nästan blivit en tradition att ta med mina föräldrar på en solresa. Dom tycker det är kul att vi vill ta med dom ut på lite äventyr. Vi kan ju engelska...;)


Har ni några tips på resmål som kan passa oss...?? Tar tacksamt emot förslag, både på hotell och resmål...!!!


Wille ligger just nu och sover och Andreas gick iväg på en promenad med hundarna....så jag passar på och skriver lite här.


Nu snart så är det normala veckor igen och man kan komma in i lite rutiner...

Har inte haft ro eller lust att skriva här på bloggen men jag ska försöka bättra mig....hmmm har nog sagt det tidigare.


På återseende...!!!




Skapa flashcards