Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna - 11 januari 2010 17:47

Jisses vad jag har börjat tappa hår igen....trodde det va färdigt med det men tji fick jag.


Hade ju en omgång när Wille va runt 4-5 månader som jag fällde massor och jag trodde ju att det skulle räcka med det.

Men icke....just nu är det stora tussar som lossnar....!! Måste säga att jag är ganska glad för att jag har tjockt hår från början så det syns inte utan det är bara jag som känner det när jag tar i håret.


Hoppas det går över snart annars blir jag väl helt skallig....suck!!



Av Anna - 11 januari 2010 17:38

Idag har Anna och jag gjort storkok på barnmat....


Så mycket roligare att göra det tillsammans....


Vi gjorde följande...

Källängens laxgryta: Lax, dill, potatis, blomkål, morötter, grädde

Isa & Willes Kycklinggryta: Kyckling, pasta, broccoli, purjolök

Annas vitlökskyckling: Kyckling, ris, broccoli, purjolök, vitlök

Päron & hallonpuré

Tror det va så här vi blandade....vi körde lite efter tycke och smak så jag har inte hundra koll på vad vi stoppade i vilken.


Så nu håller vi tummarna att våra små älsklingar tycker det är gott.....


Här kommer ett litet collage från dagen...

  

Skapa flashcards