Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Anna - 18 januari 2010 19:20

Blir såååå glad när det är någon som skriver en liten kommentar till mina blogginlägg...


Ni är ju några flitiga läsare som skriver en liten kommentar då och då och det är mycket uppskattat.


Även ni andra som läser få gärna skriva en rad eller två....det uppskattas mycket ska ni veta.

Av Anna - 18 januari 2010 14:50

Idag har vi haft träff med byamammorna här hos oss....


Tyvärr så glömde jag ju fota så det får bli en annan gång...


Vid tio tiden började dom droppa in och vi va alla utom Stina & Vidar som varit magsjuka och ville inte riskera att smitta oss.


Det är verkligen sååå mysigt att träffas så här och bara tjöta lite...


Wille lyckades sova sig igenom hela besöket.

Så han vaknade helt ovetande om att det varit full rulle i två timmar.


Hundarna va riktigt trötta och sov gott en bra stund när alla gått hem....det är verkligen sååå nyttigt särskilt för Doris att få träffa och umgås med folk.


Känner att jag måste verkligen ta tag i henne och låta henne följa med in till stan och få lite social träning. Det behöver hon.

Nu verkar hon va inne i en lite osäker period och skäller och tycker det mesta är otäckt men det går nog över.

Dom säger ju att dom kommer in i nån typ av spökålder och att allt är sååå läskigt.


Wille fick en lekmatta och massa roliga leksaker och där sitter han och leker mest hela dagarna.

Sen att vi flyttat ner skänken med lådor och skåp gör det ju inte mindre tråkigt.


Här kommer lite bilder på busen...

   

  


Busen Doris finns alltid i närheten och håller koll på storebrossan så han sköter sig...:)




Av Anna - 18 januari 2010 14:11

Igår så tog vi en runda upp till Taberg/Hovslätt för att dels hälsa på mor & far samt åka och träffa släktens nytillskott Charlie.


Kevin & Scott hade sovit över hos "ga momo & ga mofa" så där va det full rulle när vi kom dit.

Mamma hade fixat en härlig söndagsmiddag som bestod av älg gryta med potatis och fruktsallad till efterrätt.

Sååå smarrigt....!!!


På eftermiddagen hade vi bestämt att åka och hälsa på min kusin Pernilla och hennes familj. Som nu består av mannen Fredrik, Minna snart 5 år och nytillskottet Charlie 3 mån.

Där bjöds på smarrig fika och jag åt min första semla för året....mycket god!!


Wille fick en sååå fin mössa som Pernillas kompis designat....

    


Går att beställa i vilka färgkombinationer som helst....så jag tänkte jag skulle beställa nån mer.


Om ni är intresserade så kan ni gå in på hennes hemsida och kika under MOMO så har hon lagt ut massor med fina bilder på olika varianter på mössan.

www.katrinb.se




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards