Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Anna - 19 januari 2010 15:39

Förmiddagen gick i ett nafs....promenad med hundar & Wille. Jag va ganska svettig när vi kom tillbaka....det är inte så mycket snö som kommit men det är moddigt med blankis under så det är lite slirigt ibland.


Vid halv ett kom Willes farmor hit för att vara barnvakt en stund medans jag skulle till tandläkaren.

Det gick bara bra inga nya hål men däremot hade jag tappat en del av en fyllning så jag måste dit igen... :( Tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren men det är ju ett nödvändigt ont. Med tanke på att jag inte varit där sen juni -07 så va jag lite orolig hur det skulle gå.

Men nu är jag sååå nöjd att jag inte hade några nya hål...


Tänkte fixa lite ärenden när man ändå va inne i stan så det blev en runda till Netto för att köpa Nan 2 men den va tyvärr slut. Sen skulle jag ner till Lantmännen och se om jag hittade nåt bra halsband till Doris.

Doris hade fått följa med mig in till stan själv för att få lite social träning, vet ju att man får ha med sig sin hund in på lantmännen.

Och hon skötte sig super bra....blev lite pipig när jag stått och pratat en stund med en expedit och vi provat x antal halsband på henne.

Kom i alla fall hem med ett halvstryp i läder som va justerbart i storleken + några smarriga ben. Vi får hoppas det blir bra...


Måste försöka få till lite mer egentid med Doris....det märks att hon tycker det är kul och är väldigt uppmärksam på mig.


Just nu så ligger Wille och sover så gott och jag funderar på vad jag ska hitta på....kanske baka lite tills imorgon. Då ska jag har plastparty här hemma....


Ovido - Quiz & Flashcards