Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Anna - 8 april 2010 19:40

I morse åkte vi till Maria och Sol för en härlig promenad i skogen....så kul och gå någon annan stans en här i sin hemma skog.

Man blir ganska fort rätt trött på rundorna som funkar att gå med vagn...


Hundarna va som tokiga och tyckte nog det va lika kul som jag...särskilt kul tyckte Doris det va att springa på en stubbåker...


Även idag kom Andreas hem på lite lunch så idag blev det pytt i panna och ägg.


Eftermiddagen gick åt till att städa av lite här hemma....det är inte klokt så skitigt det blir.

Sen passade jag på att sova en liten stund när Wille gjorde det....så skönt det va. Helt otroligt att en halvtimme kan göra så mycket...


När Andreas kom hem från jobbet blev det en promenad runt byn...man får passa på nu tills dom släpper djuren. För in i en kohage det går jag inte med hundar o barnvagn.


Nu är det hög tid att fixa till Wille inför natten....tar ju som sagt en stund med all grejjer som måste fixas.

Men så pigg o glad som han är just nu så tror jag inte han är i säng än på en stund :)


Vad har ni hittat på idag då...??


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards