Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Anna - 21 april 2010 07:49

Igår fick vi gå upp tidigt då jag hade klipptid i Jönköping redan kl.8:45 och skulle hinna lämna Wille och hundarna hos mamma o pappa i Taberg.


Så underbart att klippa sig och göra lite ljusa slingor.....har varit såååå grymt trött på min brist på frisyr så igår rök det av en hel del.

Tror nästan att hon klippte bort 5-8 cm i nacken och klippte upp det lite grann så nu kan man väl säga att jag har ganska kort page men har fortfarande längden kvar fram.

Blev i alla fall riktigt nöjd...verkar som det blir kortare och kortare för varje gång :)


Hade bestämt att Wille och jag skulle åka och hälsa på en gammal kompis Malin och hennes lille kille Anton (1år).

Så det va bara hem och hämta Wille och ge sig iväg igen.


Hon hade lagat lunch till oss och det bjöds på kokt potatis och lax super gott. Anton låg och sov så gott när vi kom men Malin väckte honom efter en stund.


Wille och Anton busade runt med alla leksaker och Malin och jag hade mycket att prata om.


Super trevligt va det och vi måste absolut träffas snart igen. Tyvärr så hade mitt batteri i telefonen laddat ur helt så inte ett kort kunde jag ta. Nu tog Malin lite kort så jag hoppas hon kan skicka över lite bilder från dagen.


Vid strax efter tre åkte vi hem till  mamma o pappa igen för att hämta hundarna, passade på att ge Wille lite mellanmål innan vi åkte hemmåt igen.


Vi va hemma lagom till Andreas kom från jobbet. Perfekt tajming tycker jag.


Dom har börjat schakta på tomten så vi åkte dit en runda för att se hur det går...


Vad har ni hittat på?

Av Anna - 21 april 2010 07:44

Vägde mig gjorde jag igår som jag skulle men fanns ingen tid att göra ett inlägg här innan det bar iväg till Jönköping.


-0,5 denna veckan


Har varit mycket duktigare den här veckan med både mat och motion så det känns bra att det blev ett minus även denna veckan.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards