Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Anna - 24 maj 2010 22:24

Idag va det min tur att vara värd för träffen men byamammorna...


Vi bjöd på lite frallor och kladdkaka.

Alltid lika kul och träffas och barnen har verkligen kul ihop...


Här kommer lite bilder...

        

Det va bara Maria av oss mammor som lyckades komma med på bild.


Passade på och ta med hundarna och Wille och följde Stina o Vidar hem, där fick vi med oss en stor påse med ruccola sallad. Lyxigt att ha växthus och redan kunna börja skörda.


Väl hemma igen så passade jag på att plocka iordning lite medans Wille låg och sov.

Nu dröjde det inte så länge innan han vaknade och va sååå ledsen. Antagligen hade han ont efter sprutorna så det va bara att ge han en alvedon. Sen blev det inte mycket mer gjort för min del. Va bara mammas famn som gällde...och till slut somnade han på mig när vi satt i soffan så jag har fått följa lite smått och gott på tv. Bland annat har jag sett ett avsnitt av Beverly Hills.....oj oj vilken nostalgi tripp det va.


När Andreas kom hem hade Wille piggnat till och va på lite bättre humör. Så vi följde med upp till tomten och hjälpte till att plocka ihop massa skräp och annat smått och gott som Andreas sen körde till tippen.


Jag saknar Era kommentarer....ser ju att ni är ganska många som är inne och läser min blogg men det är inte många av er som kommenterar....

Skulle bli sååå glad om ni skriver en liten rad då och då....

 

Av Anna - 24 maj 2010 22:19

Idag va det dags för 1års kontroll på BVC+ vaccinering....


Han följer sin kurva precis som han ska och här kommer längd och vikt.


10240g

76,3 cm lång


Sprutorna är ju aldrig kul och ta men det gick över fort.





Skapa flashcards