Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Anna - 6 augusti 2010 14:31

Oj oj vilken härlig kväll vi hade igår.....


Vid halv fem kom gänget och hämtade oss för vidare färd till Stinas gamla klasskompis Anna som bor vid sjön som ligger precis vid Hook herrgård.


Stina hade fixat lite mackor som vi smaskade i oss på hennes altan.

    


Sen åkte vi bakvägen genom skogen till kiosken vid hål 9 där vi pakerade bussen och gick sista biten in till festområdet.

Skönt och slippa allt kaos som blir när alla ska hem efter konserten.


Vi hamnade så klart där dom sålde öl/vin/cider och där lyckas jag springa på en gammal klasskompis som jag inte sett tror jag sen vi slutade nian....kul och höra hur livet lekte för henne.

  


Träffade även min kusin Jenny, John och Emil...dom stod helt perfekt så där blev vi kvar nästan hela konserten.

    


Blev en hel lyckad kväll och tack alla ni som va med....!!! Fick definitivt mersmak...:)


Vad har ni själva gjort de senaste dagarna...??




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards