Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Anna - 22 augusti 2010 16:05

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen...det är grymt så fort tiden går.


Har hänt en hel del sen jag va inne och skrev här senast....


Andreas jobbarkompis fru Madeleine och deras lilla dotter Tuva-Li va här i Värnamo och hälsade på ons-fre så i torsdags så hade vi en mys dag på stan.

Vi hade super trevligt och lite shopping blev det också...och det gillar vi ju :)


I fredags så slog jag till och gjorde riktig husmanskost till lunch.....måste ju fjäska lite för mannen i huset.

Så det blev bacon inlindad köttfärslimpa, kokt potatis och smarrig kantarellsås...blev supergott.


På eftermiddagen åkte jag och Wille in och hälsade på Sofia och Emmy. Även Linda, Olivia och Alice kom dit en runda.

Alltid kul och träffas och det är ju roligt och se så mycket som hänt hos alla barnen under sommaren.

På väg hem så åkte Wille och jag till huset och kollade hur det gick för Andreas....han hade åkt dit direkt efter jobbet och va i full gång med att måla på nya fina veranda räcket.

Blir superfint.....ska försöka ta lite nya kort och lägga upp här.


Igår va det släktträff med hela släkten Hagelvik i Stockaryd.....va riktigt kul. Tror vi va runt 35 vuxna och 15 barn så det fullt ös.

Wille han hade jätteroligt och charmade nog dom flesta....;)


Idag har vi varit uppe vid huset och städat iordning lite för imorgon kommer snickarna att dra igång igen efter sin semester. Så nu kommer det nog hända grejjer får vi hoppas.

Börjar få lite smått panik över om det ska bli klart itid....men det får vi ju hoppas att det blir.


Mamma och pappa kom ner och hälsade på en sväng....


Vad har ni alla hittat på i helgen...??



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards