Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Anna - 6 september 2011 21:06

Kan inte fatta hur fort tiden går....


Nu är det höst på riktigt och alla börjar krypa in i sina hus och myser med tända ljus och mys i soffan...

Jag älskar verkligen alla årstider...det är jag glad för. Kan inte va kul om man ska ha ångest som många har inför höst och vinter.

Jag tycker det är ganska skönt....inte så många måsten. Enda som är tråkigt är att man bor på landet och det blir så mörkt när man ska gå ut och gå med hundarna.


Händer ganska ofta att vi tar bilen in till stan och går en sväng...väldigt nyttigt för våra "bonna" hundar som inte är så vana vid all trafik.


Har ju varit grymt dålig på att blogga men tiden finns liksom inte till riktigt...men ska försöka uppdatera så mycket jag hinner.


Här kommer i alla fall en liten bildkavalkad från vår härliga sommar....

Tyvärr har jag ju inte varit så duktig på att ta kort så allt vi gjort finns inte på bild.

Men här kommer lite i alla fall..

                   


Igår va både jag och Wille hos frissan....vi får se om vi inte kan få till lite bilder på hur snygga bli blivit.

Han va såå duktigt, satt som ett ljus hela tiden. Mamma va såååå stolt!!!!

Själv så rök det av en hel del hår så nu är man korthårig igen....grymt skönt :)


Nehej nu får det bli soffan en stund innan det är dags för bingen....


Kram  


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards