Vad händer hos oss...!!!

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Ganska så uttråkad.....

Av Anna - 7 februari 2012 09:53

Ber om ursäkt över hur min nya header ser ut.....kan inte få till rätt storlek på bilden....!! Hjälp mig ni som kan!!!



Äntligen börjar jag känna mig bättre.....


Fick komma till vårdcentralen i fredags em och det blev penicilin som jag trodde....öroninflamation med sprucken trummhinna på ena örat och rött och irriterat i det andra.

Tycker fortfarande det är superkonstigt att man kan få öroninflamation bara så där....utan att jag varit dundersnorig.

Allt brukar ju följa samma mönster.....först ont i halsen sen snorig och hostig och sen ev. öroninflamation.

Hos mig va det nästa helt tvärt om....halsen, öronen, snorig och hostig.


Inte nog med detta så rök jag på ögoninflamation också i söndags och sen bröt förkylningen ut för fullt....men idag så känns det lite bättre...!

Ögonen känns nästan bra och snorar o hostar inte lika mycket, har fortfarande lock för båda öronen så jag lever lite som i ett vakum.

Hoppas att jag kan gå till jobbet imorgon för nu är jag rätt trött på att va hemma....har varit lite mycket sjukdommar den sista tiden.


Vi har i alla fall införskaffat oss en luft fuktare som vi hoppas ska göra att Wille inte får så ont av när det blir så här kallt och torrt.

Helt galet så skön luften blev direkt.....känns så mycket friskare!! Tror att den kommer va bra för oss alla.


Kära vänner kan ni inte skriva lite kommentarer som kan pigga upp mig lite....!!!

 
 
jenny

jenny

7 februari 2012 10:15

hoppas du piggar på dig! låter som om allt kommer på en och samma gång. idag hade jag ju nationellt prov egentligen men har i två nätter nu inte kunnat sova alls bra. vaknat mitt i natten och sedan har jag inte kunnat somna om.. lite träligt men men! hoppas vi ses snart, kram!

http://www.nattstad.se/jennythelander

 
Ingen bild

Maria med familj

7 februari 2012 15:36

Åh så tråkigt med alla sjukdomar! Håller tummarna för att du snart är pigg. sol varit första dagen på dagis idag, och jag har varit och klippt mig och fixat lite ärenden, när jag hämtat Sol var det lite pulkåkning, smidigt att ha pulkabacke på tomten mindre bra på sommaren när det är gräsklippning.
Kram

 
Ingen bild

Linda Halldén

7 februari 2012 20:08

Klart du ska få en kommentar :) krya på dig och vilken otur NI har nudå med sjukdomar - tro mig, jag om nån vet hur sjukdomar påverkar både den ena och det andra, framförallt mitt humör... Hoppas du blir frisk SNART *kram*

 
jessica a

jessica a

8 februari 2012 07:46

Hoppas du inte läser detta förrän vi redan har träffats :)
har funderat lite mer på det här med headern och min blev liksom stor från början.... men du kan väl ha denna ett tag till så ska jag fundera och testa hemma imon.
kramis

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna E

8 februari 2012 09:24

Inte kul med sjukdomar! Hoppas att du kryar på dig snabbt och att det sen är lugnt med "sjukor" för er.
Kram

 
Bettan

Bettan

8 februari 2012 16:16

Usch och fy för alla dessa sjukdomar som härjar nu. Tror nog inte vi heller har varit bra hela familjen sen nångång innan jul. Jag gillar din nya header, här är det ju Peter som är största datasnillet så jag ska be honom kolla på inlägget och headern så kanske han kan skicka en hjälpande kommentar. Jag är helt galet förtjust i bilden på grabbarna, den är så härlig så man bara döööör. Lilla killen som står där och ska vara lika stor som pappa. MYS!
Hoppas verkligen att du piggat på dig och att ni och vi håller oss friska så att vi kan få till en liten träff snart.

Kramar

http://haradso.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2012 19:47

Det är bara att inse att jag är nog ingen bloggare i alla fall...... :(   Har massor att skriva om egentligen men har ingen ork eller lust att skriva några inlägg.   Så jag tror att jag tackar för mig på obestämd framtid.....vem vet lusten oc...

Av Anna - 12 februari 2012 19:19


Igår va en riktigt skön dag....på fm så va det städning som stod på schemat. Så härligt det är med ett enplanshus i alla fall när det gäller städingen.   På em blev det en härlig promenad med hela familjen och det va sååå skönt att va ute och gå ...

Av Anna - 3 februari 2012 08:11

Ja dom senaste två veckorna har mest handlat om sjukdommar....   Förra veckan va vi hemma mån - tors för Wille hade ögoninflamation....helgen tillbringade vi i Jönköping. Börjar bli dags att planera för kommande Eskilssonsträff som det är vår tur...

Av Anna - 22 januari 2012 14:48

Den här helgen skulle varit fullbokad men blev precis tvärt om....   Min kusin Jenny och hennes familj skulle kommit ner och hälsat på i går men där hemma har härjat förkylningar med hög feber och snorig näsa en hel vecka så vi bestämde att vi sk...

Av Anna - 22 januari 2012 14:44

Wille gillar tigrar och ni kan tänka er att han va mallig när jag hämtade honom härom veckan och han såg ut så här....       LIte som försvunnit men så fint gjort....!!!   Här kommer en fin bild till, han börjar bli en stor kille nu... ...

Ovido - Quiz & Flashcards