Vad händer hos oss...!!!

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Vilken härlig helg....!!

Av Anna - 12 februari 2012 19:19

Igår va en riktigt skön dag....på fm så va det städning som stod på schemat. Så härligt det är med ett enplanshus i alla fall när det gäller städingen.


På em blev det en härlig promenad med hela familjen och det va sååå skönt att va ute och gå igen va ett tag sedan nu.....tyvärr har inte locken i öronen släppt ännu men det kan visst ta veckor om man har otur.

Så det är bara att fortsätta med kortison nässpray och hålla tummarna....

Hoppas kunna komma igång och träna i slutet på veckan...vill inte börja för tidigt för då ryker man väl dit igen.


Måste ju komma igång nu för jag har anmält mig till TJEJMILEN i Stockholm den 1 september så nu är det slut på underflyker.

Ska bli sååå kul och komma iväg med mina goa vänner för en helg i stora staden.....


Idag blev en tur till affären på fm och sen ett besök hos svärmor för lite fika.....jag passade på att gå till Åhlens och shoppa lite....hade en rabattkupong som gick ut idag och jag va på jakt efter ett eget album till Wille.


Hem en liten sväng för att få i oss lite mat och sen åkte vi till Osudden och åkte skridskor med Linda , Micke o Noah Alma va iväg och lekte med en kompis.


Och gud så härligt det va....tror att bilderna får tala sitt eget språk eller vad säger ni....??

           


Här kommer också en liten film från Willes första stapplande steg på ett par skridskor....måste säga att han va sååå duktigt.  Nu håller vi tummarna att detta funkar...


Kan säga att det va en kille som slockande redan vid kl 19 idag helt utslagen efter allt bus med bästa kusinen Noah... :)



  




 
 
jessica a

jessica a

13 februari 2012 08:24

En sån söting! Och duktig, hade det varit Judit hade hon surat ihop och gråtit när hon inte kunde. Såg riktigt härligt ut, vi tog en prommis till svärföräldrarna igår men annars var vi inte utanför huset!
kram

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

13 februari 2012 10:47

Härlig helg är ju bara förnamnet. Det ser ju hur mysigt ut som helst. Vi har inte åkt skridskor på år och dar men Clara fick ett par skridskor från sin kusin för ett tagsedan så nu har vi inget att skylla på.
Skönt att du mår bättre och jag här helt sjukt imponerad av vad ni ska gör i höst.

Kram

http://haradso.blogspot.com

 
Liw

Liw

13 februari 2012 21:22

Blev glad när jag läste din rubrik! Hoppas veckan blir lika fin!

http://liwetochvardagen.se

 
åsa o gibzon

åsa o gibzon

17 februari 2012 14:05

Hejsan. Verkar som du piggat på dej nu. Skönt. Väldigt många som är dåliga nu. Peppar peppar så har jag klarat mej.
Kul att du bloggar ibland, själv har jag inte uppdaterat min på lääänge...
Hoppas ni får vara friska nu. Må gott, kram Åsa.

http://frallangibzon.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2012 19:47

Det är bara att inse att jag är nog ingen bloggare i alla fall...... :(   Har massor att skriva om egentligen men har ingen ork eller lust att skriva några inlägg.   Så jag tror att jag tackar för mig på obestämd framtid.....vem vet lusten oc...

Av Anna - 7 februari 2012 09:53

Ber om ursäkt över hur min nya header ser ut.....kan inte få till rätt storlek på bilden....!! Hjälp mig ni som kan!!!     Äntligen börjar jag känna mig bättre.....   Fick komma till vårdcentralen i fredags em och det blev penicilin som jag...

Av Anna - 3 februari 2012 08:11

Ja dom senaste två veckorna har mest handlat om sjukdommar....   Förra veckan va vi hemma mån - tors för Wille hade ögoninflamation....helgen tillbringade vi i Jönköping. Börjar bli dags att planera för kommande Eskilssonsträff som det är vår tur...

Av Anna - 22 januari 2012 14:48

Den här helgen skulle varit fullbokad men blev precis tvärt om....   Min kusin Jenny och hennes familj skulle kommit ner och hälsat på i går men där hemma har härjat förkylningar med hög feber och snorig näsa en hel vecka så vi bestämde att vi sk...

Av Anna - 22 januari 2012 14:44

Wille gillar tigrar och ni kan tänka er att han va mallig när jag hämtade honom härom veckan och han såg ut så här....       LIte som försvunnit men så fint gjort....!!!   Här kommer en fin bild till, han börjar bli en stor kille nu... ...

Skapa flashcards