Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Anna - 26 oktober 2009 08:02

Idag åker Andreas till Stavanger på jobb och blir borta hela veckan....blir nog lite tomt om inte annat för honom. Jag kommer ha fullt upp.

Mamma och Willes kusin Nadja kommer ner idag och stannar tills imorgon. Skönt med lite sällskap. Sen ska vi till BVC på onsdag och Wille ska få 5 mån vaccination, sen bär det iväg upp till Jönköping för att fira Nadja som fyller år. Blir att jag stannar över natten hos syrran, finns ju ingen anledning att åka hem hit i mörkret när ändå ingen är hemma.

Ska bli kul och se Doris när hon träffar sina syskon igen...blir nog bus på hög nivå tror jag!!! Kan hon behöva för Stina är en riktig tråkmåns just nu....:)


Så min vecka kommer bara springa iväg....


Det är nog mer synd om Andreas som få ligga på ett hotellrum och inte ha så mycket att göra...han har ju vant sig vid att det är fullt ös här hemma. Fast det är nog skönt också att få komma hemifrån och njuta lite av lugnet också..



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards