Vad händer hos oss...!!!

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Babysång i Arken

Av Anna - 10 mars 2010 07:41

Igår va det ju helt underbart väder....när de va dags för Wille att sova på förmiddagen tog jag hundar och barnvagn och vandrade iväg bort mot Näsudden.

Det va ju så gott väder så vi fortsatte rakan bort mot Ulås....helt underbart att gå med solen rakt i ansiktet.


Det som va mindre kul va att bonnen började köra ut skit på åkrarna så jag lovar er att det stank ordentligt. Men ingen vår utan skitlukt....eller hur??


På eftermiddagen gav Wille och jag oss iväg till Arken på lite sång och lek....ni kan gissa att det va en kille som tyckte det va kul att få träffa massa andra barn. Han sken som en sol hela tiden och även jag tyckte det va super kul att träffa lite folk och snacka lite igen.

Det va ju ett tag sedan vi va ute på lite aktiviteter....


Imorgon ska vi åka och hälsa på Clara och hennes mamma Bettan och det ska bli jättekul. Vi har försökt få till ett träff länge men alltid är det nåt som händer eller att någon blir sjuk.

Så nu håller vi tummarna att det inte kommer något ivägen i morgon.


Idag har vi inget planerat mer än att försöka städa lite här hemma....det finns en STOR nackdel med att snön försvinner.

Det blir sååå skitit här hemma....ni anar inte hur mycket sand och skit 8 små cockertassar kan dra in. Just nu är det som att gå i ett sandtag så det får nog bli en runda med dammsugaren.


Ha en härlig dag..

Kram

 
 
Jessica A

Jessica A

10 mars 2010 08:03

Du är välkommen hem till oss när du är klar med städningen! Här finns en hel del oxå, tänkte städa av det värsta innan vi åker till syrran - är rätt skönt om det är rent när man kommer hem.
Kramis

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

10 mars 2010 14:22

Haha jo jag vet hur mycket sand 8 cockertassar drar in, framför allt 8 oklippta cockertassar ;)

Ska bli så roligt att träffa er imorgon!

Kram

http://haradso.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2012 19:47

Det är bara att inse att jag är nog ingen bloggare i alla fall...... :(   Har massor att skriva om egentligen men har ingen ork eller lust att skriva några inlägg.   Så jag tror att jag tackar för mig på obestämd framtid.....vem vet lusten oc...

Av Anna - 12 februari 2012 19:19


Igår va en riktigt skön dag....på fm så va det städning som stod på schemat. Så härligt det är med ett enplanshus i alla fall när det gäller städingen.   På em blev det en härlig promenad med hela familjen och det va sååå skönt att va ute och gå ...

Av Anna - 7 februari 2012 09:53

Ber om ursäkt över hur min nya header ser ut.....kan inte få till rätt storlek på bilden....!! Hjälp mig ni som kan!!!     Äntligen börjar jag känna mig bättre.....   Fick komma till vårdcentralen i fredags em och det blev penicilin som jag...

Av Anna - 3 februari 2012 08:11

Ja dom senaste två veckorna har mest handlat om sjukdommar....   Förra veckan va vi hemma mån - tors för Wille hade ögoninflamation....helgen tillbringade vi i Jönköping. Börjar bli dags att planera för kommande Eskilssonsträff som det är vår tur...

Av Anna - 22 januari 2012 14:48

Den här helgen skulle varit fullbokad men blev precis tvärt om....   Min kusin Jenny och hennes familj skulle kommit ner och hälsat på i går men där hemma har härjat förkylningar med hög feber och snorig näsa en hel vecka så vi bestämde att vi sk...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards