Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Anna - 22 juni 2010 20:18

Idag gav vi oss ut på vår hundpromenad redan vid åtta snåret...tänkte passa på innan det blev för varmt. Gick en härlig runda i skogen....det som va mindre kul va flera färska spår efter vildsvin. Vet att dom är skygga och inte gör nåt om dom inte blir trängda men jag tycker verkligen dom är läskiga. Väl hemma igen så stekte jag lite pannkakor och packade en liten fika korg innan vi gav oss iväg in till apladalen. Där träffade vi Stina, Jenny H och Anna B med sina små godingar. Så mysigt att träffas och fika lite...passade även på att titta på ursöta kaninungar. Det va nog bland det ljuvligaste jag har sett på länge.Anna skulle in och fixa lite ärenden och Stina behövde fördriva tiden lite innan hon skulle hämta Hilma på dagis så jag hängde med på en runda på stan. Shoppade lite på Villervallas rea igår så jag har just nu köpstopp. Hade tur och få tag på en regnoverall, swettisbrallor med jacka + en tröja till Wille och allt va halva priset på. Helt ok tycker jag.I eftermiddag har vi busat på baksidan och haft det mysigt här hemma.NU HAR DET HÄNT...!!!!! WILLE HAR TAGIT SINA FÖRSTA SMÅ STEG...!! Nu får vi väl se om det bara va en tillfällighet eller om han äntligen ska börja gå...ska bli kul och se.Vad har ni gjort en härlig dag som idag...!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards