Vad händer hos oss...!!!

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Anna - 28 juni 2010 21:39

Idag har jag och Wille haft en supermysig eftermiddag tillsammans med Maria o Sol borta på Näsudden.


Vi träffades vid två tiden och jag tror att både barnen och vi vuxna tyckte det va riktigt skönt.


Barnen har till och med suttit och plaskat i vattnet....det va så varmt och gott i strandkanten...


 

Visst ser det härligt ut...??


Det va ganska svettigt när det va dags att gå hemmåt igen...va nästan så jag önskade att jag tagit bilen.

Men det är ju skönt när man väl kommer hem och få sitta och svalka sig lite i skuggan.


Nu ikväll har hela familjen cyklat runt Bäckaskog.....det har ju varit helt ljuvligt ute.

Wille verkar tycka det är mysigt att vara ute och cykla så det får vi försöka göra lite oftare..


Måste bara inhandla en cykelkorg som jag kan ha på styret....det är ju alltid massa grejjer som man behöver ha med sig.


Vad har ni gjort en så här härlig sommardag som denna....??? 

Av Anna - 28 juni 2010 07:41

Här kommer två små collage med lite kort från veckan....


  

Här är Wille i full gång med badbaljan....jisses så kul det kan va med vatten. Allt slutade med en nakenfis som satt och plaskade och hade superkul.


  

I början på veckan så träffades vi några mammor i Apladalen och mös med kaffe och fika.

Hade gjort mig till och stekt lite pannkakor till barnen och Wille tyckte det va supergott. Han har ju varit lite dålig på att äta så det va bra och hitta nåt som passade herr´n.

Av Anna - 28 juni 2010 07:37

I fredags gav vi oss iväg upp till min kusin Jenny och hennes familj i Hovslätt för traditionellt midsommarfirande.


Vi är fyra familjer som träffats där de senaste åren och det är alltid lika trevligt.

Extra trevligt blir det ju när vädret visar sig från sin bästa sida.


  


Hela midsommardagen mös vi hemma hos mamma o pappa i det härliga vädret.


Wille han badade 3 gånger i min gamla plastbalja för det va såååå kul. Tyvärr så missade jag ju helt att ta kort på det men det kommer nog fler tillfällen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards